Profesionalak eta pertsonak prestatzea kalitatezko prestakuntza-eskaintza baten bidez, egungo gizartearen beharrei erantzuteko.
CIFP Fadura LHII ikastetxean erreferentziazko ikastetxea izan nahi dugu kalitatezko zerbitzuak eskaintzeagatik, laneratze-tasa altuagatik eta gure ikasle, langile eta laguntzaileen gogobetetasun-mailagatik.
- Errespetua: Pertsona guztien aukerak eta nahiak errespetatzea, desberdintasunak errespetatuz.
- Hobekuntza: Errealitatetik abiatuta, edozein prozesutan gero eta hobeto lan egiteko nahia eta garapena lortzeko etengabeko egokitzapena, konformismotik urrunduz.
- Kalitatea: Kalitatezko hezkuntza (instalazioak, materialak, prestakuntza…) eta etengabeko hobekuntza eskaini ahal izateko baliabide egokienak izatea.
- Talde-lana: Talde-sentimendua sortuz, ikasleen eta irakasle ez direnen arteko talde-lana, proiektua gauzatu ahal izateko.
- Konfiantza: Egiten dugun horretan sinestea.
- Aniztasuna: Ikasleen ezaugarri eta gaitasun indibidualetatik abiatuta, beren beharretara egokitutako kalitatezko hezkuntza eskaintzea, GUZTIEK ikastetxean beren lekua izan dezaten.
- Berdintasuna: Emakume eta gizonentzako aukera eta eskubide berdinak izatea eta eskatzea.
- 4.0 balioak (ETHAZI): Abiapuntua, lanbide-heziketan balioetan oinarritutako zeharkako prestakuntza integratzea. Horrela, pertsonak prestatzea eta prestatzea gizarte aldakor honetan bultzatzaile eta eragile izan daitezen, etorkizun hobea, jasangarriagoa eta gizatiarragoa lortzeko. 3 bloke garatzen dira:
- Erantzukizun pertsonala eta profesionala.
- Lankidetza/Lankidetza/Elkartasuna/Inklusibotasuna/Tolerantzia/Desberdintasunekiko errespetua/Ekimena/Aldaketa-eragile bihurtzea.
- Erantzukizun sozial korporatiboa